Esnankd Şuan dişcideyim
Geçen hafta kanal tedavisi yapıldı şimdi dolgu için geldim. Tedavi ye başlamadan doktoruma emzirdiğimi söyledim. Herhangi bir sıkıntı yok tedaviden sonra hemen bebeğimi emzirme ye devam ediyorum. Sağıpta tedavi sonrası gelen sütü atmıyorum. Geçmiş olsun