Anneler merhaba çocuğum doğduğunda 1 hafta kadar süt içti o da emerek değil sağarak bu süreçte mamada verdik ama hep az beslendi günlük ihtiyacı kadar hiç içmedi. Doktor a gittik her türlü kan ve idrar testi, kültürü yapıldı. Metabolizma ile ilgili genetik testler yapıldı hepsi temiz çıktı ama yemiyor kesinlikle yemiyor. Midesinde problem var mı diye hortum ile bakıldı boğazı ve tüm organlarına ultrason ile bakıldı olumsuz bir sonuca rastlanmadı fakat çocuğum yemiyor çok çok az yiyor günlük max 500 min 250 300 ml her türlü mamayı denedim aklınıza gelen keçi. Sütlüsü dahil. Yaşayan bilen ya da çevresinde örneği olup yorum yapacak bir anne var mı aramızda ne yapacağımı şaşırdım artık.