Merhabalar oğlum 10 gün sonra 8 aylık olacak. 5.5 aylıktan beri ek gıda alıyoruz. Cam rende ve süzgeç kullanıyorum. Yumurta bisküvi vs sadece çatalla eziyorum yiyor. Artık pütürlü gıdaya geçmek istiyorum. Bugün pirinçli yoğurt çorbası yaptım. İlk başta yedi sevinmiştim ama meğerse direk yutuyormuş ne zaman ağzına pirinçler geldi başladı öğürmeye, birkaç kaşıktan sonra kustu ve ilk denememiz sona erdi😬 nasıl ilerlemeliyim yanlış mı yapıyorum. Yardımcı olur musunuz?