Silan12 Herkeze merabalar arkadaşlar kullanıp memnun kaldığınız çamaşır yumuşatıcısı varmi ben yumoşu denedim abc bingo vernel ama bi türlü çamaşırlarım güzel kokmuyor konsantre olanından kullanıyorum makinayida temizlettim ondada sorun yok
Bal-Kaymak Silan12 bende yumoş ekstra mavi olanı kullanıyorum lilyum muydu ne. Annem de aynısını kullanıyor onun makine daha eski ama çamaşırları mis kokuyo benimkiler kuruduktan sonra o koku kalmıyor. Yumuşatıcı kokusu güzel ama benim çamaşırlarımda kalmıyor anlamadım bende. Annemin dolaptan çıkardığı pijamalar bile mis gibi kokuyor🙈
Kuzeyyyyy Silan12 Valla benim ablamda ne kullanirsa kullansin o kadar guzel kokuyorku sanki parfum sikilmis gibi ama bende aynisini aliyorum yok arkadas kalmiyor koku anlamiyorum valla
Domino Silan12 bende yumos kullanıyordum durumlardan ötürü biraz durdum su an kullanmiyorum ama aylar once yikayip kaldirdigim nevresim bile mis gibi kokuyordu 😀 pembesini kullaniyordum adini unuttum
Silan12 Bal-Kaymak evet canım benim kaynanamın makinasida eski onunda öyle oluyor benim makinam yeni hiç yumoş kokusu gelmiyor ya
Mom042 Bal-Kaymak kuzum o kesinlile makinanin deviri ile alakali cubku eski makinlaar fazla sıkip durulamiyor ve koku kaliyor bende 1200 den 800e bazen 1000e dusuruyorum devirini mis gibi kokmaya basladi
Semra93 Yumos mavi kullanıyorum eskiden lilyum ve lotus çiçeği vardı şimdi sadece lilyum olarak üretiliyor o yüzden kalıcı kokusu yok ama yine de kullaniyorum
Bal-Kaymak Mom042 Aaa ben 1400 devirde yıkıyorum 🤦🏼♀️ bundan sonra düşük deneyeyim teşekkür ederim inşallah bende mis kokulu çamaşırlara kavuşurum😂😂
Sadekahvem Silan12 bingo soft kullanıyorum. Komşum geçen bingo bebeğimin kokusu kullanmıştı. Sordum bu koku hangisi diye resmen balkondan odamı sardi koku. Bingo bitti. vatan komşu çatlatan alicam onu çok ocduler 1 ay kalıyormuş
aylaamayorgun Silan12 kurutma makinesi kullandığım için şu an yumuşatıcı kullanmıyorum. Ama yumoşun konsantreleri cidden iyiydi.