Cumartesi günü dondurulmuş 3.gun embriyo transferimi yaptım olan varmı acaba tüp bebek bu ikinci transferim bacaklarımda agri var dün adet olacakmisim gibi ağrı oldu ama bugün biraz daha iyiyim sacade bacaklarım ağrıyor sizin nasıl geçti bilgi verirseniz çok sevinirim 🥰❤️