zeynepduha Kızlar bebeğim 44 günlük iki gündür çok huysuz sürekli ağlıyor uyumak istemiyor ve sürekli meme emmek istiyor memeyi verince memeyle kavga ediyor ağlıyor yine bitik durumdayım neden oluyor bu 😔
Tobby19 zeynepduha muhtemeldir. o haftalarda günlük saatlerce uyuyan bebe 9 saat uyumadan duruyordu. Yani ne uyuyor ne duruyor mız mız gibi sonra birden tekrar düzene girivermişti
ikincikez-anne zeynepduha aynı durumu bizde yaşıyoruz tam 40 günlük olduk ne uyumak istiyor ne de uyanık olduğunda huzurlu. Uykuya dalıyor 5 dakika sonra tekrar uyanıyor emmesinde sıkıntı yok ama sürekli emmek istiyor bu seferde gaz problemi oluyor. Atak mı değil mi bilmiyorum ama geçsin bir an önce bu evre diye gözünün içine bakıyorum resmen
Gigyyy zeynepduha harika haftalar programını indirdim ben, orada sıçrama zamanları mevcut , ücretli uygulama ama çok güzel ipuçları var, neler bizi bekliyor yazıyor büyük ihtimalle sizinki de ilk sıçrama evresine girmiş annesi 😊
Tobby19 zeynepduha yaklaşık 1 hafta kadar sonrasında tam bir ponçik oluyorlar sanırım😬yani bizde öyle oldu. Atak haftasındayken allahım ben ne yaptım hissi bitince allahım keşke daha önce bundanım olsaydı hissi geliyor😂😬
Minik1Ege Ben çözümü yanına bi tişörtümü koymakta buldum benim kokumu aldığı sürece uyanmıyor çünkü hep kucağımdayken dalıyordu bırakınca uyanıyordu. Biz de 41 günlüğüz. Şuan hiçbir sıkıntı yok çok şükür 🧿💙 gece de gündüz de uykumuz iyi 😌
Derin3434 Canım aynı şeyleri yaşadık 2 aylık oluyoruz çarşamba yeni yeni atlattık sayılır, geceleri uzun uykuya bile başladık gececek merak etme 😇
Derin3434 zeynepduha evet evet ama ben şunu farkettim ucu olmayan göğsümü emerken hava yutuyor gazını cıkarıp oyle devam ediyorum biraz rahatlattı o, genelde uykuya dalamayınca kavga ediyor
zeynepduha Derin3434 benim kızım da hızlı çekiyor memeyi öyle olunca süt hızlı akıyor daha çok sinirleniyor ama daha önce öyle bir sorun yoktu birkaç gündür var inşallah düzelir