Merhaba bebeğim 4 ay 18 günlük, son bir kaç haftadır nasıl oyalayacagımızı bilemiyoruz kucağa alıyoruz itiyor, pusete koyuyoruz ağlıyor, oyun halısı aldık pek sevmedi en fazla 5 dk duruyor. Bir sıkılmışlık hali var, eşim dışarı çıkardığında sadece sesi çıkmıyor ama evde ne yapabiliriz fikirleriniz varsa yazabilir misiniz