Olric11 Hilalaslan 1 senedir kullanıyorum hiç ne alan ne soran var. Gerçi isteyen olsa nasış satcam onuda bilmiyorum 😅
DaisyMom Hilalaslan baskalarinin resimlerinin altina yorum yap.Şuyum buyum var diyerek.Ben genelde dolap kullaniyorum.Ama aktif degilim o yuzden pek yazamiyorum.Takipcim de yok oyle.Kazandigim yok tam tersi surekli birsey aliyorum.Dolap bana calisiyor 😂
Jument Hilalaslan satışlar durgun :) ürünler yüklendikten sonra almak isteyen olursa mesaj atıyorlar. Ben toplam 22 ürün satmışım.
Alvin0 Hilalaslan ben satış yaptım ama son zamanlarda pek düzenli kullanmıyorum daha önce satış yaptım alışverişte yaptım genelde abiye koyuyorum talep çok oluyor
YazarAnne Ben uzun zamandır kullanıyorum. Önceden yorum özelliği vardı artık o özellik yok. En fazla beğenenlere mesaj atabilirsiniz tek tek. Ama satış yaptım ben bayağı. Dolap uygulamasından daha iyiydi benim için,
HKyhn YazarAnne merhaba bişey sorcam. Gardropstan ürün sattım. Daha sonra alıcı ile anlaşmalı olarak iptal ettim. Alıcıya para iadesi ne zaman yapılıyor biliyor musunuz