Güzel anneler eşinize ilk hamileliğinizi nasıl söylediniz.Ben aşılama yaptırdığım için test günü belliydi.7 yıldır bekliyorduk biz bu günü çok şükür,umudumuzu hiç kaybetmedik.Test gününde lekelenme oldu bende o akşam sabaha kadar ağladım sabah hicbirsey yoktu.Bende stresten diye 2 gün bekledim gelmeyince sağlık ocağına kan verdim gelirken de idrar testi aldım.Evde idrar testi iki çizgi çıkınca çığlık attım bu sefer sevinçten ağladım 😍Üstüne görmüşüm o yüzden öyle olmuş.Bir kutu hazırlayıp eşime verdim.İçine patik,test,not yazdım.Açar açmaz ilk cümlesi “gerçekten mi,yalan söylüyorsun,yemin et” defalarca tekrarladı.Sonra da çocuk gibi ağlayıp beni kucakladı 😂 Bende durur muyum birlikte ağladık 🤗