seyma_YA emation55 Uğur bey ve Necmi bey vardı ben ikisinden de memnun kalmıştım halla ordalarsa gayet iyi doktorlar
lazannesi emation55 medicalde uğur bey var ilgili hoş bir doktor.. ama bende 3. Aydan sonra abdurrezzak beye götürmeye başladım bebeğimi ondan daha çok memnun kaldım
annemmm11111 emation55 mesikalparkı bilmiyorum ama uzm.de.abdulrezzak_kaya instgram hesabını da yazdım bide hayat hastanesinde Cengiz hoca ben bublardan çok memnunun
seyma_YA annemmm11111 Bende abdulrezzak beye gitmeyi düşünüyorum. nasıl acba ilgili mi ve sanırsam kıliniği var kilinikte çalışıyor dimi?
annemmm11111 seyma_YA evet kendi kliniği var ilgisini instgram hesabında görürsünüz çok ilgili çok iyi bi doktor
emation55 lazannesi aslında herkes abdulrezsak beyi öneriyor Ama şimdi o klinikte yA herhangibir tahlil istese farklı hastaneye yönlendriyor yani yorucu olacağını düşünüyorm önümüzden terch etmedm herkes çok övüyor
lazannesi emation55 aslında kan idrar tahlillerini filan orda alıyorlar Labratuvara gönderiyorlar ama farklı durumda medikale yönlendiriyorlar onlarda