Shrbn94
Bebekler arabayı çok seviyor 😃 Biz de 3 buçuk aylıkken çıkmıştık, 6 saat yol. Çok korkuyordum ama bütün yolu uyuyarak gittik geldik. Uyandığı zamanlar da cıvıl cıvıl gülüp bakınıyordu 😅 Şimdi oto koltuğu da var, yüksek, bakınıyor. Daha da çok seviyor. Korkmayın 🥰