Fria Yenidoğan bebeğim bazı sorunlar sebebiyle biberonla beslenmek zorunda. Ama Philips avent 0+ ve chicco 0+ biberonlara boğazına kaçırıyor .önerisi olan var mı
Tobby19 Fria bende lansinoh tavsiye ederim. Bir süre sıkıntı yaşamadan kullandık. Sonrasında memeye döndü nerdeyse meme reddi bile yapmadı.
8080 Fria dr browns kullandım hala kullanıyorum 0 gaz sorunu ve boğazına kaçma olmuyo biraz pahalı ama
Ayza-Lina Lansinoh biberon muhteşem 1.5 aylık anneyim bebeğime bunu kullanıyorum. Genizine de kaçırmıyor. Aynı anne memesi gibi tavsiye ederim. Ben çok memnunum
Bernayben Bulabilirseniz ve bütçeniz uyarsa medela calma biberonu tavsiye ediyorum. Anne göğsü gibi bebek emmeden asla içinden süt akıtmıyor.