Mom095
Aslında yapmanız bebeğiniz açısından iyi olacaktır. Etin aşağıya doğru inmesini engelliyormuş aslında o hareket. Kuzenim bebeği ağladığından sebep yapmamış, çocuğu ikinci kez sünnet ettirmişlerdi. Sünneti çok taze olduğundan sebep müsaade etmezse de bir kaç gün sonra yapın derim