papatyaaaaa bizim doktorumuz, bebeğim 6-7 aylık olduğunda 1 bardak su, 1 yemek kaşığı pirinç unu, 1 tatlı kaşığı pekmez şeklinde vermişti bu tarifi. 9 aylık olduğunda da aynı miktarları su yerine süt, pekmez yerine şeker koyarak yapabileceğimi söylemişti. Bu da bir fikir olabilir :)