zeynepduha canım merhaba benim bebeğim de 39 günlük aynıyız 5-6. Hafta büyüme atağı oluyormuş Dr Osman gönülal var youtubede ben ondan dinliyorum gerçekten anlattığı şeylere aa bizde bu da var diyorum her dinleyişimde 😂 gece yarım saatte Bi bir saatte bir uyanıp emmek istiyor gündüz bıraksam 3-4saat uyuyor dürtükleye dürtükleye uyandırıyorum gündüz bazen. Bazen de gündüz uyumak istemiyor bende karınüstü egzersiz yaptırıyorum dışarıya Bakıyoruz birlikte sürekli konuşuyorum birşeyler anlatıp duruyorum öyle zaman geçiriyoruz Bü günü Bi gününü tutmuyor.Bu haftada bu şekilde dengesizlikler yaşanması normalmiş. Bu ataklar geçer başka ataklar gelir kızlar ya canları sağolsun çok stres yapınca çocukta hissediyor mümkün olduğunca sakin kalmaya bakın ❤️ 🥰