Ozgecee3 2 ay 20 gunluk bebegim kızlar.Emzigi daha yeni yeni aliyor mama vericem ama ne biberonu kabul ediyor ne de mamayi sebebi nedir sizce?
SeherRonyaMelek Ozgecee3 hangi biberonu kullanıyorsunuz ? Benim kızımda kabul etmiyordu daha sonra philips aventin biberonunu denedim hemen tuttu. Çünkü yapısı anne memesine benziyor