Kızım 14 aylık ve bu zamana kadar hiç diş fırçalamadım ( 8 adet dişi var ). Dişlerinde leke leke şeyler çıkmaya başladı ve artık dişlerini fırçalamam gerektiğini düşünüyorum. Biraz araştırma yaptım bu konuda ve çeşit çeşit fırçalar var.Sizler kaçıncı ayda fırçalamaya başladınız ? Hangi marka ? Ben şuan parmak diş fırçalarından almayı düşünüyorum . Sizce ne yapmalıyım ?