Magnolina evet gaz problemi bende de oluyor maalesef ama agrım bittiği için buna da şükrediyorum. Şimdilik müdahale etmeyelim kendi kendine iyileşebilir olmazsa müdahale edelim. Müdahale sonrasında idrar tutamama vs olabiliyormuş o yüzden ilk aşamda müdahale istemedim brn de