Sevdamavi Kızlar kalp şeklinde olanı aldık .İlk yıkama da pert oldu yapıştırmq yapmışlar yastık bu hiç mi kirlenmeyecek paramparça oldu süngeri kumaşı elimiz de kaldı. siz hangi markadan aldınız düz kafa yastıgını?
SeherRonyaMelek Sevdamavi düz kafa yastığı kullananların çoğu memnun değil canım. Bebeğin şuan kaç aylık ? Zamanla zaten sağa sola yattıkları için düzeliyor kendiliğinden
Asafeymeninannesi Sevdamavi Düz kafa yastığı kullanan biri olarak hiç memnun kalmadım. Herhangi bir düzelme sağlamadı. İlerleyen aylarda sağlı sollu yatacaklarından sebep düzelme sağlayacaktır.
Helenikom Sevdamavi e bebekten üçgen yastık alsaydınız çok memnunum sağ, sola, sırt üstü onla yatırdım hep yıkandı sapasağlam
ikizlerinannesi2985 Sevdamavi ben de babyjemi aldım, elde yıkadım sorun olmadı ama hiç bir etkisi olmadı. Sağa sola yatırmak daha etkili👍
canbartunun_annesi Sevdamavi biz babyjem kullandık bebeğim hep yan yatıyordu çok şükür çok faydasını gördük kafa şeklimiz gayet normal makineye de neredeyse 2 haftada bir attım 30 derecede hiç bir şey olmadı hareket edip kendi sönmeye başlayınca kullanmayı bıraktım.
SeherRonyaMelek Sevdamavi Canım bana kalırsa düz kafa yastığı hiç kullanma derim. Benim iki kızımında kafaları yamuktu hep aynı yöne yatmaktan ama daha sonrasında kendileri çevirdikleri için düzeliyor şuan küçük kızım 4 aylık kafası düzeldi kendiliğinden