Merhabalar ilk bebeğimi büyütüyorum tecrubelerinize ihtiyacım var 🤗 bebeğim 1 ay 1 günlük oldu şükür 🙏🏼 yarın HEP-B 2. doz aşısını olacak doktorumuz saat vermedi istediğin saatte gel dedi ama hangi saatte olsa daha rahat eder? Bilmem gereken yada şöyle yap dediginiz bir öneriniz varmı? Çok canı acır mı? Ağrılı olurmu? Gibi birçok soru var kafamda rica etsem sizin tecrubelerinizi ogrenebilirmiyim♥️