Kizlar dogum yapali 33 gun oldu doğumum cok zor oldu 3 taraflı birsuru dikisim var sayısını söylemediler. Doktorum ne antiseptik sprey ne batıyor hicbosry vermedi kullanmam için. Dikislerim cok aciyor oturamıyorum yanıyor. Ebe bu ürünü soyledu kullananlar var mi doku yenileyip o bölgeyi cok cabuk iyilestiriyormus kullananlar yazarsa cook sevinirim