anneler herkese merhabalar, 2 gün sonnra kızım 3 aylık oluyor ancak sütüm yetmiyor mama takviyesi dedi doktor fakat bebeğim mama almıyor sma bebelac gold aptamil ve son olarak hıpp aldık organik dediler ama yemiyor biberonumuz da phılısp avent cam değil biberondan kaynaklı sanıp cam farklı bi biberon aldık onda da yemedi mamaya nasıl alıştırıcaz yardım