Ağustosta 3 yaşına basacak oğlum geçen seneye bu sene arasında hiç kilo almamış hala 13 kilo aslında yemek yiyo ama çok hareketli anlamadım. Sağlık ocağı normal şuan olması gerekenden az değil dedi ama hiç mi 1 kilo bile almaz insan 1 cm de boy uzamış çok üzüldüm sizce çocuk doktoruna götürmeli miyim