Akbaba Ay asisi oldu oglum 2 gun once bugun top gibi sistigini fark ettim boyle olan varmi endiseliyim
Glsmmmmm Akbaba bizim de olmuştu bi kaç güne geçti eğer bebiş sıktıysa kendini muhtemelen ondan olmuştu diye düşünüyorum sonra geçti hemen
Zeynaa1 Akbaba bizimde 18 ayda olmldi bir hafta geçmedi doktora gittik enfeksiyon olmuşmu diye kan tahlili yapti sonuç temiz çıktı büyük ihtimalle kasa yapilmis dedi