ymn Birprensannesi_ ay bu da güzel taktikmiş🤣valla ben de nasıl özledim ama yenmiyor İşte.inş kuzum amin 🙏🙏
Birprensannesi_ ymn amin kuzum amin 🤗 tam anlamıyla delı gıbı yemege gecılen vakıt te ek gıda serüvenıne başlafıkdan sonra 8. Ayda biz 10 aylık olduk çok şükür rabbım hayırlısı ile sanada nasip etsin kuzum ☺️