Arkadaşlar bebegim 9 aylık geceden beri 38-39 arasinda seyreden atesi var. Acile gitmedim cocuk doktoru yoktur yarin giderim diye.. dis cikariyor olabilir mi bu yuksek atesle? Neler yapabilirim evde atesi dusmesi için? Calpol verdim iki kere 6 saatte bir, düşmüyor.