Merhaba sevgili anneler, bebeğim cuma günü 1. ay aşısını oldu o gün hiç bişey yoktu dün huysuzluk başladı gün boyu doğru düzgün uyumadı akşama ateşi 37 oldu bugün de huzursuz ve ateşi 37.5 civarında bir de çok kaka yapıyor aile hekimi ateş yapabilir deyip calpol vermişti ama ilk bebeğim tecrübesizim aynı durumu yaşayan var mı acaba?