Kızlar makinadan çamaşır çıkarıyordum birden dikiş yerime bir ağrı girdi yanma oldu başım dönüyor gibi oldu hafif tansiyonum düştü sanki anlamadım bu zamana kadar hiç bir sıkıntı yoktu ağır kaldırdığım zamanlarda bile olmamıştı. Tehlikeli bi şey midir acaba sezaryen olanlar yardımcı olabilir mi 😥