Merhaba sevgili anneler.36 günlük bir oğlum var.Son bir haftadır neredeyse yarım saatte bir emmek istiyor.Kilosu ve gelişimi iyi.Doktorumuz,sık emzirme gaz yapacağı ve memenin dolmasını geciktireceği için artık 2-3 saatte bir emzirmemi istedi. 2 gündür gündüzleri bunu yapmayı deniyorum ama çok ağlıyor kıyamıyorum.Bu geçici bir durum mudur? Yaşayan anneler varsa yardımınızı rica ediyorum 🙏