Flamingo gece uyanıp meme istediğinde “sen artık büyüdün. Memede şuan süt kalmamış. Bak herkes uyuyor. Hadi gel bakalım.” Diyip kucağınıza alın ve cama götürün. “Bak güneş uyumuş, ağaçlar, kuşlar, bulutlar, kediler ve köpekler uyumuş. Hadi bizde uyuyalım. Güneş uyanınca bizde uyanacağız. uyandığımızda parka gidelim. Kaydıraktan kayalım.” Gibi şeyler söyleyin. Yanına uzanıp masal anlatır gibi anlatın. Ben ilk gece sabaha kadar konuştum, anlattım. İkna olup uyumuştu ama kızım 24 aylıktı. Sizde bir deneyin🌺