Esenerkin Sağlıkla ilgili bir durumdan dolayı bebeği aniden sütten kesmem gerekiyor. 18 aylık şu an. Bir iki ay sonra kesmeyi düşünüyordum ama mecburum. Yapmamam gereken şeyler neler? Süt gelmeye devam edecek siz mastit olmasin diye ne yaptıniz ?
Laden Esenerkin ben birden kesmedim ona rağmen 10 gün kadar devamlı aktı sütüm. İkinci gün su gibi olmuştu rengi. Mastit olmamak için bir şey yapmadım. Ben olmadım belki sizde olmazsınız. Eğer olursanız soğuk lahana yaprağı ve taze nane çok iyi geliyormuş aklınızda olsun
Bulutbey Esenerkin emilmediği için benim sütüm çabuk kesildi. 6/7 gün oluyor ilk günler emzirdim uykusunda. Sonra iyice azaldı ama meme uçları apse gibi sertleşti. Elimle sağıp boşalttım. Tadı da değişmişti sütün. Sıkı sıkı sarıyorlarmış çok sütü olanlar. Benim çok değildi gerek kalmadı.
Yasemin38 Esenerkin dondurucuya kalıp sabun koyun ve bir süre durduktan sonra göğüslerinizde gezdirin çekilecektir süt
Laden Esenerkin bu ağlama malesef oluyor. Ben üçüncü denemede yapabildim. İlk denemede bayağı hastanelik oldum ağlamaktan. Hala emzirmeyle ilgili bir şey görünce burnumun direği sızlıyor. Ki tedavilerim vardı sırf kıyamadığım için tedavilerimi erteledim aylarca. Ne zaman bıraktırırsanız bıraktırın üzüleceksiniz yani. O yüzden böyle telkin edin kendinizi🌺
elifhanimm Esenerkin hiç ağlama üzülme benim sütüm de kesildi üstelik benim bebeğim 6 aylık. Benim de çok psikolojim bozuldu ama çok çabaladım olmadı. Sen de böyle olsun istemezdin. Sen iyi ol ki bebeğinde iyi olur olur mu. Allah şifa versin sana da
Esenerkin Bulutbey ilaç kullanacağım yoksa benim aklımda kademeli yaz sonunda kesmek vardı. Geceleri sadece emse yine düşünmem de bu kadar bilemiyorum bir yolunu bulacağım. Az önce karşıma alıp anlattım babası ile artık büyüdün dişlerin var yemek yiyebilirsin memeyi bırakmamız lazim dedim. Anladı by by yaptık beraber. Bilemiyorum çok duygusal yaklaşıyorum sanırım. Annelik garip bir his
Esenerkin Laden Haklısınız inanın şu an sizi o kadar iyi anlıyorum ki. En iyisi kararlı olmam sanırım . Çok teşekkür ederim. Bu işin ustesinden de geliriz inşallah .
Bulutbey Esenerkin İnan yemek yemesi düzeldi. Daha yemek ısınırken mama mama siye istemeye başladı. Diğer türlü yalvar yakar yerdi müzik vs açardım yesin yeterki diye. İlla ki bı süt alımı bitecek. Ben çok duygusal yaklaşmadım yapı olarakta öyle bir insanım zaten. Daha iyi beslenecek diye düşünürseniz belki daha iyi hissedersiniz.
Laden Esenerkin evet kararlı olmalısınız. Biz anneler kıyamıyoruz bebeklerimize. Fakat acil diyorsunuz yani mecbursunuz. O yüzden üzülmemeye çalışın. Umarım hemen uyum sağlar bebeğiniz🙏🏻
Esenerkin Hepinize teşekkür ederim. Biraz adepte olsun duruma süt cekilmesini şimdilik ikinci plana attım bile ama araştıracağım onu da deneyebilirim. Çok çok sağolun 🙏