Kızlar sütüm yok denecek kadar azdı doktor önerisiyle bu vitamini aldım bir kutuyu kullandım bitmeden yine aldık o telaşla ama bebeğim 2 aylık ben nerdeyse hiperlaktasyon yaşıyorum artık kullanmama gerek kalmadı eczaneden 139 tl almıştık isteyen olursa uyguna verebilirim hatta önceki şişeden kalanlarıda koydum 250 tabletten on kadar fazla var içinde skt 2023 yazıyo bu ay aldık bizde zaten