Edatoros 6 aylık bebeğim var ilacı mutlaka kullanmamı söyledi doktorlar yarın sın gün ilacım. Kaç gün sonra emzirebilirim her doktor ayrı bişe söylüyor kimse neyin ne olduğunu bilmiyor
Alya_efeninannesi Emzirenler için ona göre bir ilaç veriliyormuş ve kullanılmasında da sakınca yokmuş. Emzirdiginizi söylediniz mi? Aile hekiminizden de bilgi alabilirsiniz
nazatamina Alya_efeninannesi yok malesef oyle bir ilac kendimde saglikciyim ancak vitamin ve agri kesici vb kullaniyor emzirenler bende kovit oldum ilac kullanamadim cok agir gecirdim
Edatoros nazatamina evet bende öyle yapacaktım ama aile hekimim kesinlikle kullan dediği için kullandım hem kolay geçiyormuş hemde bulaşıcılığı azalıyomuş kullanınca
Alya_efeninannesi nazatamina kuzenim emziriyor Du covid oldu. 2 tür ilaç varmış, birisini emzirenlere veriyorlarmış. Eğer çok ağır geçiriyorsa ilacı içmesi tavsiye ediliyormuş ki öyle de oldu. Dediğim gibi kendi doktorunuza danışın, en iyi yönlendirmeyi o yapacaktır.
nazatamina Aryaaydin90 ocean mumy kullammistim ben icinde butun vitaminler var portakal suyu cok iyi geliyor kizimda covit oldu biz cok hastalandik o gunleri hatirlamak bile istemiyorum ama bir sekilde gecti gitti
nazatamina Edatoros tabi ki kullanabilirsiniz sizin tercihiniz sutunuzu sagip doktunuz mu azalma olmamasi acisindan eger sagip doktuyseniz bir sikinti olmaz
nazatamina Edatoros benim kizimda pozitifti belki pozitif olmasaydi ilac kullanirdim ama sutume o an herseyden cok ihtiyaci vardi antikor acisindan
Alya_efeninannesi nazatamina benim bu konuda bir bilgim yok ancak hem gelen ekip hem de doktor olan amcamız emzirenler içebilir dediği için kuzenim içmişti. Yoksa dediğim gibi herkesin kendisi daha iyi bilir. İnşallah biran önce de bu virüs biter gider de ilerde daha fazla enkazlar bırakmaz.