Merhaba anneler
Benim bebeğim alt actıgımız zaman ağlamaktan katılıyor
Ve altını açtırmıyor zorla kademe kademe bir kere acıp kaldırıyoruz
Sakinleştirip, tekrar silip sakinleşti sonra pişik kremini sür
Sonra giydir
Hep Bi olay
5 gündür aynı
Ve çok gazlı ağlak bebeğim
Allah hepsini anasına babasına bağışlasın
Dr gittik bir sıkıntı yok dedi gaz damlası verdi ama o da çocuğuma sancı yapıyor gurul gurul karnı
Çok zorlu dogum sezeryan ve extra ameliyat geçirdim aynı anda
Dikişler im de cok acılı ama bebeğim için onları hissetmiyorum
Lütfen bebeği böyle olup düzelenler tavsiye verebilir mi