Güzel anneler yardımınıza ihtiyacım var. Bebeğim sarılık geçirdi çok şükür çıktık hastaneden. Eskiden hep uyuyordu sarılık yüzünden emziremiyordum bile. Şimdi ise 2 3 gündür huyu suyu değişti. Sürekli emmek istiyor. Memede uyuyakaliyor. Yerine koyuyorum ağliyor emmek istiyor. Annem sürekli aç bu çocuk diyip duruyor. Ne zaman ağlasa mama ver diyor. Sizce gercekten aç mı kaliyor? Bu saate kadar(16.14) 4 5 kere çiş 2 kere de kaka yaptı. O kadar kötü oldum ki artık ağlaya ağlaya emziriyorum bebeğimi. Bu arada bebek emdikten sonra göğsümü azıcık sıkıyorum çok rahat bi şekilde süt akiyor.