_eay_ Bende 74le kalıp 84le doğurdum 71e düştüm sonra pandemide hepsini geri aldim 82yim şuan deniyorum veremiyorum çocuk 2 yaşına girdi yani 😂 dogum kontrol ilacı kullanmasam adet olamıyorum buda bence metabolizmayı etkiliyor bi yerden başlayıp yıllar sonra bi 70in altini görmek istiyorum ya