Milagrosoreiro Son cümleye sonuna kadar katılıyorum. Hatta bazen elti, görümce, eş vs sorunları okurken diyorum ki kesin bu annelerin bebeleri yemeklerini güzel güzel yiyor ki onlar da böyle şeyleri dert edebiliyor😬 Kızım yemiyor, yemiyor, asla yemiyor… Gözüm başka hiçbir şey görmüyor, yesin diye ağzının içine bakıyorum bütün günüm mutfakta ona birşeyler hazırlamakla belki yer umuduyla geçiyor ama yok yani😔