Elaa4050_ Kızlar her kullandığım ürünü bitince değiştirip yenilerini deniyorum şimdi yine bitti hem sıvı deterjan hemde yumuşatıcı önerisi istiyorum kullanıp hem koku olarak hemde performans olarak beğendiniz marka hangisi 🌺😊
Yesillimon Elaa4050_ Sıvı olarak perwol kullanıyorum yumuşatıcı olarakta bingo soft kullanıyorum memnunum 😊
YigitAlpsMom Elaa4050_ Sıvı deterjan kullanmıyorum toz peros kullanıyorum yumuşatıcı olarak abc nin mor olanı çok güzeldi şimdi bimden aldım bulut oda güzel baya👌
[silindi] Elaa4050_ sıvı deterjan olarak yumus siyahlara beyazlarada tursil yumuyasıtıcı olarak abcnin pembesini kullanıyorum
Elaa4050_ Yesillimon bende onları yeni bitirdim perwolun mavi olanı bingonunda kırmızı olanı efsane ama sıvı deterjan olanı pek hoşuma gitmedi
Yesillimon Elaa4050_ Ben koyu renklerde kullaniyorum sıvı deterjani pek anlamıyorum o yuzden leke cikarirmi cikarmaz mi açık ve beyazlar da toz kullaniyorum🤭
Elaa4050_ Yesillimon ay sorun şu ki bizim evde beyaz yok yani atlet bile kullanmıyoruz beyaz olarak o yüzden sadece sıvı deterjan 😊
Elaa4050_ YigitAlpsMom bimin yumuşatıcısı pek hoşuma gitmedi canım çok marka var ya dün perdelerimi yıkadım hala kokudan duramıyorum miss gibi yumuşatıcı kokuyo hala