Vanilya bir bilgim yok, postunuz üstte kalsın. Benim kızım 28 aylık hiç böyle şeyler yaşamadık, 2 yaş sendromunda zaten huysuz aksi hırçın ama şiddet eğilimi yok. Siz bir pedagog a danışın yine de, çünkü şimdi böyleyse 2 yaş sendromunda çok daha şiddetli olabilir. Her çocuk bir değil tabii ki, belki de normal dönemsel bir durumdur.