Senabat biorezonans ile ilgili güncelleme için geldim. Biz tedaviye başladık. Kanda 100, deride beyazı 14mm sarısı 10 mm olan yumurta alerjisi yüzünden kızamık aşılarımızı ertelemiştik. 4. Seansı aldıktan sonra ertesi gün aşıyı yaptırdık. Değil kızarmak kaşınmadı en ufak hıysuzluğu dahi olmadı. Bu tesadüf olamaz. Bu süreçte asla geçmeyen egzamalarımız düzeldi. Aylarca kortizonla bile çare olamamıştık. Çok şüpheli başlamıştım. Ama şuanda bunun etkisi olduğunu düşünğyorum. Ay sonunda kanda tekrar test yaptırıcam. O zaman yine bir güncelleme yaparım size. İyi akşamlar 🌺