Kızlar renklilerde omo toz, beyazlarda duru sabun tozu kullanıyordum. Annem ikisini de boşver, sıvı pervol al diyor.
Sizin tercihleriniz neler?
Daha önce sıvı deterjan kullanmisligim oldu ama çok çabuk bitiriyorum onu nedense. Toz daha bereketli geldi bana. Çok mu koyuyorum anlamadım..