Selin39 acele etme 6.ayda ek gıdaya geçin dediler diye çocuklar asker değil ya verdiğimiz her şeyi hemen kabul etsinler.. 6.ayda ek gıda almaya bünyeleri mideleri bağırsakları hazır oluyor, bebek istemiyorsa biraz beklemenin ağırdan almanın kötü bir yanı yok. Belki çok ısrarcı olursan oda tiksinir, sonrası daha zor olur. Sakin ol bekle biraz. Diş ağrısı varsa zaten o ağrıyla canı ne ister ki?