Doğduğundan beri hipp kullanıyoruz 45 günlük şuan ve sadece mama ile besleniyor. Arada sma ve aptamil de denedim sevmedi şimdi yine hipp veriyorum. Anne sütüne çok yakın ve içerişi en temiz mama kıvamı diğerlerine göre daha sulu olduğundan sindirimi de dha kolay bir deneyin hipp’i.