Minesimsek12 bugünlerde sürekli uyuması normal ama uyuyor diye emzirmemezlik yapmayın ne zaman isterse emzirin en fazla 2 saatte Bi emzirin. Doymadığına nasıl karar verdiniz doktor mu söyledi kilodan dolayı mı? O günlerde sürekli sürekli emmek isteyince bnde doymuyor diye mama başladım ama doktor sadece açken değil anneyi özlediğinde, gazı olunca, sıcaklayınca, uykusu gelince kısacası her durumda emmek istiyorlar çünkü sığınacakları tek şey annesi demişti. Öyle söylesince bıraktım mamayı zaten 2 gün vermiştim. İlk 1 ayı yapışık ikiz gibi her dk emerek geçirdik snrasında zamanla azalıyor bu durum. Kakası da anne sütü alan bebeklerin ishal gibi geliyor zaten renginde sarı ama mama verdiğim 2 günde bebeğimin kakası biraz katılaşmıştı. Sizinki mamaya rağmen sıvıysa bilmiyorum neden 🤷♀️