Bebeğim 2 gündür gündüzleri çok huysuz emerken zorlanıyor normalde her bebekte olduğu gibi emmeden sonra çok az kusuyordu ama 2 gündür çoğaldı bezi açıkken fark ettim idrarını yaparken huzursuzlandı ve sarı renkteydi şu 2 gün içinde idrarını çok yapıyor ne yapmam lazım aranızda yaşayan var mı ?