Beyzasmom Mnks0221 yediği fazla geliyor olabilir ya da reflüsü olabilir benim kızımda reflü var kusuyor sürekli
Esozardear Mnks0221 reflüyü olan bebekte oluyor canım kussun sen sonra yedir gene bizde de çok oluyordu fışkırarak kusmadığı sürece her bebekte olan şey
Nurse42 Mnks0221 Benim 6 aylık oldu hala aynı eh biraz azaldı gibi allerjik reflüsü var bende aylardır bekliyorum psikolojik olarak yoruldum iyice peki beslenme sonrası sadece 1 kez mi kusuyo yoksa sürekli mi
Beyzasmom Mnks0221 benim kızım 5.5 aylık hala devam ediyor doktor bir yaşına kadar sürer dedi ama her bebek bir değil tabiki bir de biz reflü maması kullanıyoruz
Mnks0221 Esozardear Öyle yapıyorum çünkü emmek istiyor sürekli yada mama veriyorum ama yine aynı oluyor
minnoscan Mnks0221 bizim de öyleydi normal diye düşünüyoduk. Kollarında kırmızı döküntüler çıkınca alerjiden şüphelendik. Daha neye alerjisi olduğu belli değil ama Yumurta ve süt ürünlerini tüketmeyi kestim kusması bitti.
EfeveMert Mnks0221 ahhh o kusmalar beni benden alio reflu bitirdi beni dogdu dogali 4 aylik olucaz hala kusuyo bazen burnundan bile gelio dr gastrotuss die bitkisel bir surup verdi azaldi biraz kısarken morarmadigi surece sorun yok dedi
Snql Mnks0221 reflüsü olanlar için özel mamalar var caanm doktorunla görüş reflüyse bebeğin reflü maması kullan
Demirac19 Mnks0221 benim bebeğim okadar çok kusuyor ki kesin anne sütüne alerjisi var dedim çünkü bu kadar normal olamaz düşündüm😅 ama doktor normal, dedi
Woody Mnks0221 Mama kullanıyorsanız ar mama deneyebilirsiniz Anne sütü alıyorsa bebelac thickener deneyin. Thickenerı mamaya da karıştırabilirisnşz. Ancak önce doktora gidin tabi. Probiyotik kullanmak da iyi geliyor
Mnks0221 Woody mama Aptamil kullanıyorum gazı da oluyor uykusu yarım kalıyor çocuğu zaman bu durumda değiştirmeyi düşünüyorum ama hangisi kullanmak gerek bilmiyorm
Nurse42 Mnks0221 Allah yardımcınız olsun bizimki oluk oluk kusardı aylardır bekliyorum ha bu ay geçer ha bu ay azalır derken 6 aylık oldu yine geçmedi 🤷