Kızlar bebeğim 3 ay 6 günlük o kadar sakin bi bebektiki kendi kendine uyur çok ağlamaz gazlıyken bile küçük küçük ağlardı. Bu bi kaç gündür uyku düzeni sıfır ciyak ciyak durmuyorda. Altı temiz karnı tok gazıda yok alttan üstten çıkarıyor. Yıkadık burnunu temizledik zeytin yağ verdik, calpol verdik, poposuna masaj yaptık karnınada. Pişik olabilecek heryerine pişik kremi sürdüm çok sıcaklatmıyorumda kucakta bile ağlıyor gezdiriyorum bütün evi sussun diye yok ateşte yok 2 gündür tıvaletini yapamadı ondan bu kadar ağlayabilirmi ya şok oldum ne olabilir bu