Psikolojikdanisman benimde lohusalığın bitmesine iki gün kaldı, ilk 20 gün kanamam oldu sonra normal akıntıya döndü ama benim ameliyattan çıkınca baya çok kanamam olmuştu, sanırım o ara çoğu gitmiş, ödemimde bir hafta da gitmişti, ayaklarım filan baya şişti soğuk su tutuyordum belki onun faydasıyla inmişti bir hafta, 10 güne