Saçını daha önce uzatmak isteyip birçok yol denemiş ve ise yaramış arkadaslarim lütfen yorumlara geliiinn😂😂 Saçımın boyasını akıtmak istiyorum ve de hızlıca uzatmak. Şuan daxsupergro kullanıyorum sampuanima cam terebentin damlattim. Sarımsaklı şampuan ve maske kullanıyorum onun dışında sürekli tarayıp diplerine masaj yapıyorum ayda bir kez zeytinyağında bekletiyorum. Dökülmesi durdu ve kalinlasti ama gözle görülür derecede uzama yok saçlarım çok yavaş uzuyor. Benimde öyleydi şunu denedim ve çok çabuk uzattı dediğiniz yontemler varsa yazar mısınız lütfen 😘