Merhaba kızım 2 yaşında geçtiğimiz ayda ilk defa şiddetli kusmasıyla doktorluk olduk kan tahlili ultrason herşey bakıldı enfeksiyon çıktı iğne ve şurup kullandık geçti fakat o günden sonra devam sütü uykuya geçerken içiyordu her zaman yine her zamanki gibi verdiğimde içtikten sonra sırtım ağrıyor diyor uyumakta zorlanıyor sürekli sırtım karnım diyor sebebi ne olabilir aranızda yaşayan var mı bu durumu 🤦🏼♀️